EXTRA AJÁNLÓ

Derékfájás gyakorlat

Derékfájósoknak gyakorlatok

Szeretné megelőzni a derékfájást? Végezzen erősítő gyakorlatokat, melyekkel növelheti a gerincet stabilizáló izmok erejét és állóképességét, ezáltal fokozhatja a gerinc terhelhetőségét!

derékfájás gyakorlat

Fejlesszük derékfájás gyakorlat törzsizmokat! A törzsizmok folyamatos heti x rendszerességgel történő fejlesztése, erősítése megfelelő prevenciós eljárás a különböző tartáshibák megelőzésére, a törzs mozgástartományának és a teljes test stabilizációs funkciójának optimalizálására a mindennapi élet vonatkozásában is.

derékfájás gyakorlat

A gyakorlatok megkezdése előtt egyeztessen szakorvosával, gyógytornászával, akik szakmai segítséget tudnak nyújtani az állapotának megfelelő mozgásforma kiválasztásában. Erősítés előtt fontos a nyújtás Az erősítő gyakorlatok megkezdése előtt végezzen nyújtógyakorlatokat!

Ehhez itt adunk ötleteket. Végezzen emelést mindkét lábbal, úgy, hogy a derekát nem emeli el a dereka alá helyezett kézfejétől. Csípőemelés oldaltámaszban.

8 gyakorlat derékfájás ellen a mindennapokra

A gyakorlatot mindkét oldalra végezze el. A pozíciót tartsa ki pár másodpercig, és végezzen több ismétlést.

derékfájás gyakorlat

Fejét tartsa a törzs vonalában. Ellentétes kar- és lábemelés.

A gyakorlatot felváltva végezze. A gyakorlatot végezheti úgy is, hogy az egyes helyzeteket 10 másodpercig megtartja.

Derékfájósoknak gyakorlatok Gerinctorna gyakorlatok -krónikus, időnkénti visszatérő derékfájósoknak Egy aktuális gerincfájdalom megszüntethető akár egyszeri műfogásos kezeléssel. Azonban a gerinc gyógyítása nem képzelhető el — perspektivikusan, különösen visszatérő panaszok esetén- rendszeresen végzett tornagyakorlatok nélkül. Az interneten található gyakorlatok többsége nem alkalmas derékfájósok számára! Részben testedzőknek valók, részben keverednek a különböző célú nyújtás, mozgásfokozó, izomerősítő, stb.

Figyeljen arra, hogy a gyakorlat végzése közben ne homorítson és ne billenjen a medencéje, feje maradjon a törzs vonalában. Lassan végezzen 10 csípőemelést. Ez után az erősítő gyakorlat után az alábbi nyújtógyakorlat elvégzése javasolt: Erősítés után is fontos a nyújtás Levezetésként ne feledkezzünk meg a további nyújtógyakorlatokról!

A derékfájás gyakorlat.

derékfájás gyakorlat